Jordex

best of both worlds

De vraag

Ontwikkel voor de lancering van online boekingssysteem JIT een spectaculair vervolg op de brandmovie We Are Jordex.

Het concept

De wereld van transport, het speelveld van Jordex, verandert snel. Nieuwe markten, nieuwe samenwerkingen en door innovatie gedreven ontwikkelingen op het gebied van logistiek en communicatie volgen elkaar in rap tempo op. In de nieuwe film spelen we met die veranderende wereld en de (groei)kansen die dit met zich meebrengt. Als antwoord op deze ontwikkelingen heeft Jordex een hybride manier van werken ontwikkelt. Persoonlijk zoals we van ze gewend zijn, maar ook digitaal, passend binnen de huidige tijdgeest. Zo bieden ze klanten het beste van twee werelden.

De uitwerking

Na de succesvolle samenwerking voor We Are Jordex hebben we ook Best of Both World’s in samenwerking met video agency FALSUM geproduceerd. We doken nog dieper in de wereld van de Rotterdamse expediteur en filmden tussen de containers in de haven van Rotterdam, waar we ook het campagnebeeld schoten. Met We Are Jordex hebben we de lat hoog gelegd, maar met de snelheid van een motor en een wel heel kostbare lading op de luchthaven Schiphol brachten we het wow-effect ook in het vervolg.

Resultaat? Een 60 seconden edit van de totale film, cutdowns in verschillende formaten voor gebruik op social media en een bijzonder stoer campagnebeeld.