De Kuyper

labelactivatie jim beam

Vraag

Ontwikkel een labelactivatie waarbij je je eigen Jim Beam fles kunt personaliseren, rekening houdend met de volgende uitdagingen:

  1. Hoe creëren we de urgentie om je label te personaliseren?
  2. Hoe zorgen we dat de label activatie aantrekkelijk is voor de huidige Jim Beam fans?
  3. Hoe kunnen we de merkbeleving van Jim Beam verder uitbouwen?

Het concept

Een Jim Beam fles met je eigen naam en foto erop? Dat kan! Voor Jim Beam ontwikkelden wij een toffe label activatie waarbij je je eigen Jim Beam fles kunt personaliseren. Door middel van een breed gedragen campagne, was de labelactivatie een groot succes met meer dan 9.500 gepersonaliseerde flessen.

De uitwerking

We hebben de gehele activatie voor onze rekening genomen: van artwork, productie, handling, distributie, social media content tot en met de ontwikkeling van (bewegende) abri’s. Een omvangrijk project dat vroeg om extreem strak projectmanagement.

Arthur van Keulen (Head of Customer Marketing NL): Door de omvang van dit project stonden we voor een grote uitdaging, maar bij finally weet ik dat het altijd goedkomt. Mede dankzij het snelle schakelen, het goed managen van verwachtingen, een klantgerichte aanpak en het houden aan afspraken is het een hele succesvolle activatie geworden.’