Coca-Cola

open voor verandering

De vraag

Coca-Cola Nederland heeft stevige ambities als het gaat om duurzaamheid. Jaarlijks organiseren zij het OPEN event om in dialoog te gaan met klanten, experts, NGO’s en anderen over belangrijke thema’s. Er wordt gesproken over onder andere verpakkingen, gezondheid, klimaatverandering en diversiteit & inclusiviteit. We zijn vanaf de eerste editie betrokken bij de ontwikkeling van de huisstijl van OPEN en de doorvertaling naar diverse middelen voor zowel offline als online gebruik.

Het concept

De editie van 2022 was een dag vol interessante en interactieve gesprekken met uiteenlopende tafelgasten over onderwerpen als verpakkingen, klimaat, water, gezondere leefomgeving, diversiteit & inclusie, afgewisseld met inspirerende minicolleges. OPEN was dit jaar een hybride event dat plaatsvond op locatie én online. Bezoekers mochten zelf kiezen welke sessies ze graag wilden bijwonen. We hebben de OPEN huisstijl in een nieuwe jasje gestoken waar het thema ‘Voor verandering’ centraal staat.

De uitwerking

We hebben de OPEN stijl doorvertaald naar diverse middelen. Zo hebben we de assets vormgegeven om het online platform aan te kleden, diverse presentatie formats ontwikkeld voor de sprekers, video content ontwikkeld en bumpers voor de livestream gemaakt.